Volná místa

Pracovník sekce grantové podpory

Hlavní náplní Vaší práce bude

  • Administrativní a analytická činnost související s grantovým systémem GA ČR,
  • správa dotace na projekty vědy a výzkumu,
  • komunikace s předními vědci a odborníky,
  • organizační a administrativní zajištění jednání hodnoticích komisí,
  • zpracování podkladových materiálů pro jednání,
  • kontrola formálních náležitostí grantových přihlášek,
  • vyřizování a evidence korespondence týkající se projektů včetně její archivace ve spisové službě.

Uvítáme, pokud budete mít

  • SŠ nebo VŠ vzdělání,
  • znalost anglického jazyka na střední úrovni,
  • standardní úroveň práce s PC (Microsoft Office),
  • organizační a komunikační schopnosti,
  • profesionalitu, pozitivní přístup, zdravou asertivitu.

Výhodou bude Vaše znalost spisové služby.

Rádi Vám nabídneme

  • Perspektivní a odpovědnou práci v malé státní organizaci,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dnů zdravotního volna,
  • zajímavé benefity,
  • pružnou pracovní dobu,
  • platové podmínky podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu:

daniela.kmochova@gacr.cz

Těšíme se na Vaše odpovědi.

 

Účetní

Koho hledáme

Středoškoláka/čku s ekonomickým vzděláním a nejméně 5letou praxí ve veřejných službách a správě nebo státní správě, který/á má rád/a čísla a orientuje se v oblastech české účetní a daňové legislativy, je samostatný/á, klade vysoký důraz na detail a přesnost a v neposlední řadě se rád/a vzdělává a pracuje na svém rozvoji.

Hlavní náplní Vaší práce bude

Komplexní vedení účetnictví organizace;
stanovování metodiky účetnictví (způsoby oceňování, postupy odpisování, účtování..)
budete se podílet na vypořádání se státním rozpočtem;
zabezpečení činnosti spojené s funkcí státní pokladny;
spolupráce na návrhu rozpočtu kapitoly organizace a vypracování závěrečného účtu kapitoly;
zodpovědnost za ukládání účetních písemností a záznamů účetní jednotky a jejich archivace;
evidence a inventarizace majetku.
Výhodou bude Vaše znalost účetnictví dle vyhlášky č. 410/2009 Sb., příp. znalost zákona č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech.

Rádi Vám nabídneme

Vysoce samostatnou a zodpovědnou práci v malé státní organizaci;
5 týdnů dovolené;
5 dnů zdravotního volna;
zajímavé benefity;
pružnou pracovní dobu;
platové podmínky podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Nástup možný ihned.

V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: daniela.kmochova@gacr.cz

Těšíme se na Vaše odpovědi.

© 2016 GA ČR